Bashar Al Zuhairy
-FotoProto.com
Het doel van de kennismaking is om een beeld te krijgen van jouw bedrijf en product/dienst. Na de kennismaking voeren wij een haalbaarheidsonderzoek uit. Binnen dit haalbaarheidsonderzoek zullen wij o.a. antwoorden zoeken op de volgende vragen:
Is er genoeg relevant zoekvolume? Zien wij kansen om Google Ads rendabel voor je bedrijf in te richten?
Als na het haalbaarheidsonderzoek blijkt dat we geen kansen zien om het project rendabel te krijgen rendabele zullen we dit eerlijk met je communiceren. Uiteraard aan de hand van werkelijke data uit de rapportage. In het geval dat we potentie zien in het project komen wij met cijfers die we verwachten te kunnen behalen a.d.h.v. het haalbaarheidsonderzoek. Zien deze cijfers er ook goed uit voor jou en heb jij vertrouwen in de samenwerking? Dan kunnen we aan de slag.
Na het kennismaken en het vooronderzoek gaan wij aan de slag met het bouwen van de campagnes. Met informatie uit het haalbaarheidsonderzoek maken wij een structuur van de campagnes, advertentiegroepen en de daarbij behorende zoekwoorden.
Aan de hand van deze structuur gaan wij de campagnes opzetten. De advertenties baseren wij op informatie die wij van jou hebben ontvangen zodat de advertentieteksten aansluiten op het bedrijf en product/dienst.
Aan het begin zullen er veel nieuwe bezoekers naar de website worden geleidt en hierdoor komt er veel nieuwe data binnen. Aan de hand van deze data kunnen wij keuzes maken en optimalisaties doorvoeren binnen de campagnes. Op deze manier zorgen wij er zo snel mogelijk voor dat de Google Ads campagnes het hoogst mogelijke rendement binnenhalen.
Vanaf het moment de de Google Ads campagnes draaien komt er data binnen. We hebben hierdoor al snel een beeld van wat werkt en wat niet werkt. De doelen die we bij het haalbaarheidsonderzoek hebben opgesteld worden nagestreefd en er worden keuzes gemaakt gebaseerd op werkelijke data.
Elke maand presenteren we de resultaten van jouw Google Ads. Aan de hand van duidelijke cijfers en grafieken kunnen we op eenvoudige manier laten zien hoe de advertenties hebben gepresteerd. Daarnaast, misschien wel het belangrijkste, zullen wij onze bevindingen over waar kansen liggen presenteren zodat de campagnes nog beter kunnen presteren. Deze actiepunten evalueren we de volgende maand en op deze manier kan worden nagegaan of de optimalisaties daadwerkelijk voor meer rendement hebben gezorgd.
Onze Google Ads experts zijn dagelijks actief en houden de campagnes nauwlettend in de gaten. Vooral in de beginfase is het belangrijk dat de zoekwoorden en zoektermen waarop wordt geklikt goed worden gescreend.
Staan er zoekwoorden tussen die niet relevant zijn of niet rendabel zijn? Dan sluiten we deze zoekwoorden uit en zal je niet meer gevonden worden op deze termen. Bij SnabbWeb baseren we onze keuzes op werkelijke data, dus als we er na verloop van tijd achter komen dat een zoekwoord toch niet relevant is sluiten we deze uit.
Zien we kansen op nog meer uit de campagnes te halen? Dan voeren we deze optimalisaties direct door, op deze manier halen we het maximale uit de campagnes en gaat er geen geld verloren aan zoekwoorden die niks opleveren.
Vraag één van onze experts in een persoonlijk gesprek om meer informatie.
Snabbweb
Edisonstraat 16
7903AN Hoogeveen
Nederland
Tel:+31851306402
[email protected]